min allra bästa människa

1kommentarer

min allra bästa människa. det är hon det. hon som levt fem år längre än mig, som det skjuts raketer för på hennes födelsedag, som har de glittrigaste ögonen jag sett, som är vacker fast hon inte inser det själv, som tagit hand om mig genom alla dessa år, som fångar alla bollar som kastas åt henne, som alla tycker om, som rest runt i världen, som är busig och blyg, älskad och omtänksam, ödmjuk och fantastisk. det är hon som varit i samma mage som mig en gång i tiden. det är hon som är den allra bästa människan. min syster. 
och den allra bästa människan, den är jag när jag är med henne. min bästa människa, det är vi tillsammans och inget skiljer oss någonsin åt. 

1 kommentarer

E

03 Jul 2014 21:16

u just made me cry :´) LOVE U so MUCH ♥♥

Svar: puss
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej