min.

0kommentarer

igår fikade vi hos gulmira. vi badade med broderns familj och lilla valp i en sjö som var ljummen. och melissa hängde på mig i vattnet hon är tre och väger ingenting men jag stod på knä på stenarna och slängde opp henne i luften som en liten sjöjungfru så knäna är blå precis som de ska va på sommarn och han va på land med brodern och hans flickvän och skrattade och solen lyste och det var perfekt. jag hittade en glittrande mussla som såg ut som en fjäril. och sen lagade jag mat som vi åt tillsammans med pappa och eve innan vi två gick till frida och drack vin tills myggorna och stjärnhimlen var ett faktum och klockan var ett. det är han som har gjort låtlistan åt mig. det är han som jag är med så ofta jag kan. det är han som alltid är med mig. även när vi inte kan vara atombortstötande nära så är han med mig varje gång jag lyssnar på musik. det är han och jag som är vi. och jag vet inte hur, men jag vet varför. jag vill skriva ned allt, men den här håller jag lite hemlig.

Kommentera

Publiceras ej