de senaste veckorna

2kommentarer

kommer massa bilder från sommaren nu. 
tänker aldrig bli för gammal för något. 
födelsedagsfest för alanna. fick med julia på bild istället. haha mina bästa kollegor på harry potter. umgås flitigt. skrattar konstant. här var alla så fulla så engelskan gick sådär. braxton gjorde toksucce. glömde nycklarna den kvällen. hemlös hängde på söder. sen följde samme mig till cristian där jag sov två timmar innan jag började jobba. 
markus och jag. bärs-champagne-vin-kompisen. 
världens coolaste syster kom hem från london. vi är bäst tillsammans. 

jordgubbsdrink med mamma efter jobbet. bland det bästa tidsfördrivet jag vet. 
jessica gedin var på harry potter. vem fotograferade henne? vem stod i kassan när hon handlade? moi. så jävla snygg var hon. älskar mitt jobb. 
sen blev det äventyr med bästa crewet igen. mina nya bästisar på harry potter. fyra brudar var vi som fikade från tre till sju, cyklade hem till stjärnan innan fotboll och bärs med övriga kollegor. bland den bästa dagen. julia malin bailey, det är kanadensiska bailey på bild. älskar alla på harry potter. 
åkte till havet och fiskade med familjen. jag hade fått nya bra metspön. sååååå mysigt. 
så glad. hur kan man vara annat?
eve och jag hade inget att göra så vi drog till stockholm. 
med tåget. 
vi levde livets simpla dagar. underbart som vi säger. carpe diem som vi säger. 
dag nr 2 kom frida och joinade. skulle se hennes lägenhet men hon hade låst in nycklarna lol. vi äventyrade istället. 
eve var road. knasiga ligan är inte kloka i huvet nånstans. 
shopping med kanadensaren julia. julior är fan bäst. malin hängde på också. hon duger hon med. 
kvällen efter kom hon hem för vin i stjärnan. bäst. 
en midsommarnattsdröm-bild. 
i förrgår cyklade jag, igår åkte jag bil med samme, idag har jag uppgraderat mig till en moped. !!!!!! 

livets underbara dagar. jag lever. la vie est belle. jag önskar mig inget mer längre. det här är för att jag aldrig ska glömma. bilderna. aldrig glömma världens bästa dagar, mitt liv. 

2 kommentarer

Öhm

27 Jun 2014 19:36

Du är medveten om att om du trycker på knappen i mitten längst ner till vänster, symbolen med en pil neråt och ett streck under, i snapchat dvs. Så sparas bilden, slipper du ta screenshots och alla fula symboler syns osv..

Anonym

29 Jun 2014 23:40

jag är medveten om det idiot. men har du min mobil? nej, för i så fall skulle du fatta att jag inte kan spara bilder på deeeet sättet du föreslår. och! dessutom! så tycker jag att det är charmigt. slå det om du kan. jag gillar inte det perfekta.

Kommentera

Publiceras ej