en midsommarnattsdröm

0kommentarer







världens bästa midsommar. någonsin. bästa dagen på hela året. helt enkelt den bästa. jag hade träffat stoffe dagen innan, sen kom kanadensiska julia klockan åtta och vi vinade rött lyxvin i stjärnan och skrattade och pratade djupt tills natten kom. sen sov jag och när jag vaknade var det midsommar. min favoritdag. åkte till Valdemarsvik och där var familjen utökad med världens bästa faster mimmi. herregud. det blir kaos då. familjenkaos är vårt efternamn. var mest dragen då, eve och jag skulle cykla till sjögärdet. jag ville ha motorcykelhjälmen på mig. var så sjukt packad. vi garvade och stannade för spottepaus och drickpaus. sen hade vi världens bästa kväll. grillat, bra musik, lekar, brännboll med gamlingar, alltför mycket dricka och hemmagjord sangria, nattbad och bastu, innan vi cyklade hem igen mitt i natten. kommer leva på detta länge. kan inte varje helg vara midsommar??? 

Kommentera

Publiceras ej