Mar. 10, 2014

0kommentarer

Börjar se ett slut på detta elände... Kom nyss ut från toan. Där jag handtvättat mina kläder. Med en tvål. I kallt vatten. I handfatet. Åh, ni anar inte känslan jag kommer ha på lördag när jag för första gången på 2,5 månad får på mig ett stycke rena kläder. Jag blir tårögd bara av att drömma om det! Himmelriket!

Har packat väskorna nu. Trodde aldrig att mina saker skulle få plats, men då jag gett bort mer än hälften av kläderna så fick det faktiskt plats.
Vi åker mot Nairobi på onsdag, men jag gillar att ha saker förberedda så jag kan vila imorgon och bara sola, ta det lugnt, försöka få min mage på glatt humör igen och spara maten den får...
Förresten, först hade jag inte boende till någon av nätterna i Nobban, nu har jag för många ställen att välja mellan! Det är fab att ha vänner lite varstans! Sen efter två nätter i Nobban är vi på väg mot flygplatsen... Kommer sakna livet med att ha allt du behöver i en väska.

Kommentera

Publiceras ej