Mar. 14, 2014

0kommentarer

Två timmar kvar innan vi drar till flygplatsen. Det är världens oväder, regnperioden har börjat, det har aldrig regnat såhär mycket under dessa 71 dagar och blixtarna är brutala. Det slutar förhoppningsvis innan 0445 då planet lyfter från Kenyatta Airport för att ta oss till Istanbul 1015 och sen efter två timmar vidare till Sverige där vi landar i regnsnö (?) 1630. Tolv timmars resande, det är vi ju vana vid nu. Jag är emellertid lite nojjig över flygresan, antar att det har med åldern att göra. Jag har ju blivit ett år äldre sedan förra flygresan, men då jag inte sovit så mycket sista dygnen så hoppas jag att jag kan sova mig igenom rädslorna. Väl däroppe så kommer jag väl på hur mycket jag älskar att flyga igen! Ja. Det var väl allt. 17 timmar kvar innan jag står på svensk mark igen! Tusen kramar! Vinka till mig däroppe.

Kommentera

Publiceras ej