Nedräkningen

2kommentarer

Snart bara tio dagar kvar innan jag får se er. Vill träffa allihopa! Ska bli så kul! Åh vad vi ska jämföra armar! ;-) Finns så mycket jag saknar där hemma. Mest folket förstås, familj och vänner. Men sen är det maten. Att äta vanlig, nyttig, hemlagad mat. Gärna laga själv. Åh vad jag saknar det. Ska bli kul att få städa till och med. Och se på film ska vi inte tala om...

Har gjort ett matschema för de närmsta dagarna efter hemkomst. Här är den, köp hem varorna mamma! :)

Lördag: spaghetti och köttfärsås + semla. Söndag: sconesfrukost med massa ost och hallonmarmelad. Älg, brunsås och potatismos med knäcke med massa ost till och enorm sallad. Måndag: lilla blå med mamma före klipptiden hos Kris-tina. Tisdag: tacos, med extra ost. Onsdag: grekiskt, jag gör köttbullar, tzatziki, bröd, fetaost, potäter i ugn och köper (själv!) massa gott vin till. Torsdag: vikens pizza med beasås och bärs (kan ju inte skiljas för snabbt från Afrika). Fredag: kantarellsoppa. Lördag: lasagne.

Sen åker vi till London där någon gång! Då ska jag äta bönor, scrambled egg och toast varje dag. Mums. Och krama systern. Lite. Saknar inte henne faktiskt. Alls.

Äh orkar inte skriva mer. Åh det är så varmt hörrni. Godnatt. 10 dagar....

2 kommentarer

Ewa

04 Mar 2014 20:48

Jag handlar, du lagar. Deal? Haha, ska du traska in på Systemet själv tänkte du :) Kan slå vad om att du får visa leg, både då och typ tio år framåt! Puss påre ♡

E

04 Mar 2014 20:54

Åå, önskar SÅ att jag var hemma när du går till bolaget första gången!! Men mamma får fixa kortet åt mig, om du inte väntar till juni förstås ;) btw saknar inte dig heller så mycket, alls ♥

Kommentera

Publiceras ej