So happy

2kommentarer

Kom hem i lördags. Farligt mycket turbulens, men en säker landning. Fann min väska, tog den i armarna och sprang tills jag såg de storas välbekanta ansikten. Liten var hemma igen! Och hon började gråta. Det var först då armarna la av pga väskan på 17 kilo. Kramades och tyckte det var kallt. Satte mig i bilen tillsammans med min Teddy och tjattrade hela vägen till Norrköping. Duschade bort 71 dagars svett och smuts i en dusch med varmt vatten. De fick inte ut mig därifrån. Åkte vidare till byn vid havet och andades frisk luft och besökte mormor och snabbkramades. Nya lägenhet var fab, åkte hem dit och var väldigt trött. Åt 1 kilo ost. Blev välkomnad med champagne och sov sedan som en stock i så fin, fräsch säng, kändes som moln. Vaknade på en söndag, konstigt att jag var i Afrika igår,  åkte till mormor åt våfflor, drack rabarbersaft. Slungas tillbaka till livet i Sverige. Älskar det. Turnén fortsatte till älskade Kristina och barnen. Sen mostern och fick flädersaft. Hem och laga köttfärssås, jag är fan briljant i köket! Fyfan va gott! Powernappa. Kramas med fina morfar. Sova tills idag. Så sjukt trött. Idag har jag klippt barret hos världens bästa frisör. Ätit kalops på cafe Lilla Blå med mor, det bästa nöjet. Blivit skrämd av galna Björnen och kramats. Sen kirrade jag några flaskor vin, brie, vindruvor, innan jag överraskade mig själv med att springa 5 km utan ett enda stopp. Belönade mig med färsk importerad mango från Kenya innan jag bjussade pärona på vinet. Nu somna framför en svensk tv. Woho. Puss!

2 kommentarer

pap

17 Mar 2014 21:51

Härligt att ha dej hemma igen

Svar: Bäst att va hemma igen älskade pap! Godnattpuss
Julia Teddy

Österholmarna

17 Mar 2014 23:20

<3 <3 <3 skönt att du är hemma <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej