Tummen opp

0kommentarer

Magen bubblar och jag har fått i mig en hel liten yoggi på hela dagen. U go girl! Vädret har varit sagolikt och jag har varit glad att jag fått ligga inomhus och kolla ut på allt det vackra. Vårt hotell är jättefint och kämpar man lite så kan man ligga skönt i min säng. Det är några rosa blommor här utanför fönstret i så underbart vackra nyanser, blir så glad, men det får mig att sakna mormorn ännu mer.

När jag inte legat och vilat så har jag sett på Aladdin. Det var dagens träningspass. Ganska ansträngande att vara vaken en hel Disneyfilm va, dont judge me.

Nu ska jag skriva dagbok och försöka få någon av brudarna att köpa mer yoggi åt mig, något måste en väl äta för att bli frisk. Alternativet är en kryddstark thaikycklingpaj, men den tror jag att jag sparar till en bättre magdag!

Förresten. Jag har äntligen fixat sista dagarna i Nobban! Eller, åtminstone en utav dem. Woho, det var på tiden. Jag ska träffa opp älskade vännen Mourrene och få bo hos henne i slummen. Anländer till Nobban på onsdagskväll, hon möter mig innan vi drar hem till henne. På torsdagen hänger jag med henne och träffar hennes kvinnogrupp och förskola. Åh det ska bli så kul! Sen sista natten bor jag med de andra brudarna och betalar dyrt för en sketen, men säker, säng. Sen. Sen är jag på väg hem. Woho!

Kommentera

Publiceras ej