Jag är skandalös

0kommentarer

Jag är ärlig, jag super och jag dansar tills jag fått allas uppmärksamhet. Går till krogen varje vecka, hänger med nya killar hela tiden, dricker vin varannan dag och cyklar när det är kolsvart och jag borde sova. I denna cocktail som är mitt liv hinner jag med att vara "ordentlig" också som en konservativ människa skulle sagt. Jag bor själv och sköter mig väldigt bra, tränar regelbundet, äter frukt och grönsaker,  är ute i naturen så ofta jag kan och umgås med min familj och släkt så fort tillfälle ges. Att gå till krogen minst en gång i veckan anses ju inte bra, men lägg då till att jag dansat sen jag var sex år, dansat varje dag under tre års tid, och sen slutade tvärt att dansa när gymnasiet slutade. Att supa är dåligt, tänk på att jag inte ens smakade på alkohol innan jag var 17,5, nu tar jag ifatt haha, men kan ändå inte dricka mer än två glad vin innan jag nästan somnar. Killar? Ja, mest för att tjejer är avundsjuka, tråkiga och bitchiga. Cykla själv i mörker gör jag bara för att alla sover när jag är vaken, hade någon varit vaken hade jag inte cyklat ensam. 

Kommentera

Publiceras ej