Tio saker om mig

2kommentarer

Tio saker om mig
1. Jag heter Teddy på riktigt och jag älskar att kramas, bästa är när man blir upplyft samtidigt.
2. Tycker feminister är ett säreget humoristiskt släkte.  
3. Jag är KING på att laga mat. Tycker det är askul och jag lyckas nästan alltid komponera rätt. Mat är en av de grejer jag lever för att upptäcka och experimentera med. 
4. Mina handleder är extremt smala 
och min hand ganska liten, jag får plats med hela min hand i min mun. Standard partytrick. 
5. Jag är obotligt oteknisk, mina homeboys blir nästan sura på mig. 
6. Jag älskar att äta på restaurang, och hela tiden nya restauranger. Äter nog ute 3-4 gånger i veckan och min favoritmat är fish n chips med bärs till, den bästa åt jag på Jamie Olivers restaurang i London. 
7. Min framtida man måste ha motorcykel för det kommer jag aldrig kunna ta, men jag älskar att åka fort. 
8. Jag hatar äggula. 
9. Om det kommer som en chock vet jag ej, men jag vill att alla mina dagar ser olika ut, blir så uttråkad annars. Äventyr ska det va och träffa nytt folk och göra nya saker. Hinna med så mycket som möjligt innan man dör och inte gå runt som en hamster i en dum vardag. 
10. Av 1200 sökande fick jag jobbet på Harry Potter-utställningen som har Europapremiär i maj, är således anställd av ett amerikanskt företag. Samtidig så pluggar jag, lärarvikarierar i språk och har fått jobb på en matbutik i Nkpg som jag tyvärr måste säga nej till. 

2 kommentarer

Anonym

04 May 2014 19:46

2. Hen är ett mkt användbart ord, och för övrigt har du precis använt det här ;)
3. Bara synd att det blir alldeles för sällan och att du inte är KING på att ta hand om efterarbetet också.
5. Utvecklingsområde.
9. Låter som att du måste jobba på att lära dig älska vardagen. Lära dig uppskatta alla de små, ibland tråkiga, rutingrejer man gör för att allt ska funka.
10. Skillat :) Bara att börja förbereda dig med regelbunden mat, motion och sömn för att även orka med att jobba!

Anonym

23 Jun 2014 22:42

vad är feminism enligt dig?

Kommentera

Publiceras ej