hjärtskärande fråga

0kommentarer

inte för att jag inte vill finnas där när folk är ledsna. men måste precis typ alla bara ta kontakt med mig när de verkligen behöver någon? jag vet att jag hjälper människor och så, vilket jag älskar, tro mig! men ser de inga andra kvaliteter i mig än när de som mest desperat behöver hjälp vad tror de att jag är för någon sorts vän då? att få videor när de skär sig och blodet med liv rinner på kroppen, då tycker jag att jag inte kan hjälpa mer. nu pumpar hjärtat i 200km/h. 
se mig som en vän. i alla lägen. inte bara när det är piss. jag vill vara där för er alla i både opp och ned gång. och jag  tänker faktiskt stå opp för mig själv, åtminstone när jag orkar, och kapa vissa vänskaper som jag tycker är för destruktiva. för jag är inte en sån man bara kan sno glädje ifrån. speciellt inte när jag inte kan komma tillbaka till dem när jag har det svårt. 
/trött efter flera år av det här. godnatt. imorgon hoppas jag att alla är glada. precis alla. med enormt mycket kärlek, som visserligen är en outtömlig källa, men, ja ni fattar.

Kommentera

Publiceras ej