linnéa

0kommentarer

jag älskar alla dessa möten med människor som jag älskar. we don't meet people by accident, they are meant to cross our path for a reason.. 
tack vare en fin människa träffade jag en till fin människa. linnéa. min magiska hjärtvän som jag älskar att hänga med. hon är så fin och underbar. sprider alldeles för mycket kärlek omkring sig sådär som alla borde och har fantasi som en tok. dig är jag så glad över att ha i mitt liv. linnéa. vackra människa! att dricka bubbel med dig är sånt som hela livet borde gå ut på, och prata om allt vi vill göra och ställen att besöka. lekkompis, pysselvän och kärleksbombare tillsammans ❤️ 
livet är så fruktansvärt bra på att vilja göra det bästa utav det. det är något man alltid borde lita på och vara tacksam för. tack livet. du är bra. 

Kommentera

Publiceras ej