pia hundpuss däck säll

1kommentarer

regn är varmt snö. regn älskar jag både varmt och kallt. nu vill jag emellertid hellre ha kallt regn. snö och knarr under skorna. 
haft en underbar dag! lunchade med Anna som åker till Kenya snart och danslärar Pia. sååå fint. sade ett snabbt hej-kära-vän till stjärnan innan jag åkte hem till Valdemarsvik med mamma. kramade clara en snabbis. och sen hem och dona med fika till mammas symöte. när tanterna var här åkte pappa och jag till nisse och bytte till vinterdäck på röda bilen. såg på bonden hos nisse och hundarna. min bebis med rosa halsband har fått så vassa tänder nu att det nästan gör ont när hon biter mig i foten. hon hängde i min blåa dobber också så den är helt uttöjd. hon börjar nog bli en trotsig tonåring min lilla fjant. efter några pussar över hela ansiktet var hon förlåten. 
nåväl, nu får jag sluta gnöla och sova istället, trött, nöjd och säll. enligt statistiken har jag fått alldeles lagom många kramar idag. åh. då är man ju glad! 
all min kärlek är outtömlig, så idag får ni extra mycket. 

1 kommentarer

moster

06 Nov 2014 18:42

Dom ser goda ut, men det är inget mot vad dom var. SUPER,SUPER goda!!!!! :) :) Det var inte sista gången du fixade mackor till oss, den saken är klar. Kram kram

Kommentera

Publiceras ej