att våga

1kommentarer

men den här helgen ska jag göra något "jag inte vågar" så lite hopp om min framtid finns kanske trots allt. jag är ju den som slänger mig iväg på äventyr som låter helt befängda för att få den där bekräftelsen om "att jag faktiskt kan" och så brukar det gå vägen och bättre än så till och med. imorgon kanske jag träffar likasinnade människor som också "vill rädda världen" och jag ska diskutera med dem och "låta smart" och det är det som jag är rädd för men jag vet ju att när jag väl är där så kommer jag prata oavsett och ha idéer som jag inte trodde jag hade. men då pratar den där delen av hjärnan som får den andra delen av hjärnan att undra "är det verkligen JAG som säger allt det här?!". jag ska bli fairtrade-ambassadör! 

1 kommentarer

Anonym

28 Oct 2014 20:16

Thumbs uP!

Svar: tack! jag diggar dig!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej