ett till slut

0kommentarer

asså. ÅH. jag har nog haft en så himla bra dag. just nu. idag. den tog just slut pga folk är trötta (alla utom jag) och återigen så är jag sur på nattens avbrott som bara är ett gigantiskt störmoment när man precis kommit igång med världens bästa humör. det är nu jag vill fortsätta vara glad. inte gå till sängs. jag HATAR att sova. nåväl. låt mig inte vara bitter. jag får spara lite glädje till imorgon. får sova så snabbt som möjligt. 

det här har hänt: pappa, träffa spännande personer på gatorna i min lilla by, lagat mat, prata i telefonen med den personen som jag saknar mest i världen och som jag (hör och häpna) ääääääälskaaaaaaaar att prata med i telefonen, hängt i Söderköping hos gulmira och åt massa gott där och pratat med familjen och blir helt lyrisk över hur fin den familjen är. sen åkte mamma och jag bil (favoritsyssla) och precis framför våra ögon ser vi ett jätteklart stjärnfall, så starkt sken så jag bara skrek rätt ut som en galen tant som vunnit på lotto, så högt så mamma fick ont i örat. sen hem till stjärnan för att läsa FLERA brev med kärlek. woho. mitt brevinkast har flitigt matat in glädje till min stjärna. så mycket tacksamhet idag. sen pizza och bonde hos sussa, erik kom och det var så himla kul och jag vill bara umgås med dessa personer varenda dag och ligga i deras soffa, prata vettigt men mest strunt och lyssna på eriks gitarrspelande och mina bästa (GALNASTE) tanters skratt tills jag inte får luft i lungorna pga att skratten inte hinner lösa av varandra. 

JAG VILL INTE ATT DENNA DAG TAR SLUT

Kommentera

Publiceras ej