fin dag

1kommentarer

hängt med mig själv, och jag dög som sällskap. en sällsam förmiddag helt enkelt. promenader hit och dit, ärenden att uträtta osv. sedan blev det te med linnéa och clara. sedan springa hem till pappa och fortsätta med bestyren. underbart. har mani på att göra mat och matsäckar, vilket är bra och lärorikt, men får mig att inse att jag behöver hitta en egen familj att laga mat åt. vart är min prins? jag vill laga mat åt dig! låt mig få bli din hemmafru! enda kravet är nog just bara att du ska avsky att laga mat men älska att äta. imorgon ska jag träna på att göra såser och till middag blir det lasagne. någon man som är intresserad och hungrig? man får betala i pussar. 


1 kommentarer

Ewa

14 Oct 2014 08:19

Åh! Bästa sällskapet ju <3 Det kommer nog en "prins" så småningom ska du se. Å det där med "hemmafru" och sånt får vi ta ett snack om när jag är hemma igen ;) Pusspåre skrutta ♡

Kommentera

Publiceras ej