hon med det rosa halsbandet

0kommentarer

den där lilla lilla parveln gör mig helt glad i hjärtat. hon är så full av liv och biter mig harmlöst i arm och ben, pussar mig över hela ansiktet och hoppar opp i extas tills hon tappar balansen och ramlar på rygg. så har hon ett rosa halsband också. vet att hon blir lika glad för alla som klappar henne på magen men just den där stunden då hon rusar mot mig känns det som att det är mig, just mig, hon blir så överlycklig över att se. henne gillar jag, henne älskar jag, den lilla svaga punkten i hjärtat den hoppar du på. lilla lilla parvel, om du bara visste hur söt jag tycker du är. voff. och vet ni att hon älskar änderna? ja, precis som jag. 
bebis, du blir så sprallig att du inte riktigt vet vad du ska göra med all energi och kärlek. åh. knasboll.  

Kommentera

Publiceras ej