levande död

2kommentarer

dag in och dag ut med livet. sipprar ut mer liv för varje dag som jag måste leva livet. ett liv utan liv. en död julia. 
julia dansar, älskar, jobbar, bakar, målar och skriver. nu när hon inte gör det längre så är hon inte julia. hon är ett skal, en levande död. 20 år, men mest gammal än ung. slösar dagar och tid såsom jag slösar pengar och hjärnceller. även om det någonsin skulle bli bra igen så skulle jag ändå ångra. ändå hata livet för att jag lät livet vara en plåga som jag sov igenom. godnatt. 

2 kommentarer

moster

10 Oct 2014 16:49

Nu går vi in i en vacker årstid där varje litet blad på buskar och träd vill smeka dig och ditt hjärta, och när en solstråle träffar dem så blir de ännu vackrare. Visst kan man tävla i skönhet när det gäller naturens under, som kan hjälpa dig att komma över tråkiga händelser och känna att LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA. Och glöm INTE bort att DU är den där lilla pusselbiten som kan göra livet varmare, så var glad att du finns!!!! KRAM

Anonym

11 Oct 2014 11:58

Mormor instämmer med moster, och glöm inte att du lova hjälpa mej plocka i nya lägenheten.
Du är ju bästa jordgubbsjullan :-):-):-):-):-):-):-)
Kram får du när du kommer hit.

Kommentera

Publiceras ej