livet går rätt, vi spelar domino livet och jag

1kommentarer

vet ni hur många saker som gått rätt idag? jag reflekterade över det just nu när jag tvättade ansiktet och förberedde mig inför sängen, att alltid när jag är nere psykiskt så fortsätter saker att gå åt pipsvängen rent fysiskt också. jag kan tycka att det är lite märkligt själv, men är jag lite depp kan jag räkna med att misslyckas med något så enkelt som muffins, jag blir sjuk, jag tappar saker och alla sammanhang med människor inblandade i ser jag som att jag misslyckas i. när jag är depp känner hela kroppen av det och jag klarar inte av vare sig tänkande eller handlande. men nu börjar jag se världen i ett annat ljus. med andra ögon. allt börjar gå bra igen. jag hade yoga med joe idag. han som hjälpte mig med allt förut, utan att han visste det. (jag vill ju i hemlighet leva som honom.) men nu har han yogakurser och jag har ju berättat för er att jag mått dåligt, men redan idag känner jag luften syresätta mitt blod på ett så naturligt sätt att det inte ens är ansträngande. jag kan andas automatiskt igen. så kroppen följer med humöret och blir bästa vänner. och när jag mår bra tycks jag se alla positiva saker, eller så känner universum av all min energi och gör allt för att göra mig lycklig, inte vet jag. men då börjar alla kompisar höra av sig med planer hit och dit och äventyr så det slår härliga till. lyckopirret är enormt. det är som världens största domino, mitt liv. antingen går min värld sönder av det, eller så rullar allt på, "faller" på plats och blir sådär magiskt som bara jag kan få till det. då ni! då känner jag mig oslagbar. HARMONI! 

inte nog med allt det här. jag är på väg att hitta kanalen för telepati också!


1 kommentarer

Frida

15 Oct 2014 22:46

Hej gulle-fina människa! Ballt med telepati. Den kanalen vill jag också hitta. Wihuuuuuu, du kommer till mig i helgen!!! Jag längtar ihjäl mig. Håller alla mina tummar och tår för att inte glömma nycklarna på fredag. Haha. Åh. Det var pinsamt sist. Men livet gick ju vidare ;)
Håller med dig i att om nått går dåligt eller om man misslyckas med nått så fortsätter allt i det mönstret ett tag. Tappar saker (den stämmer mest in på mig), känner sig klumpigare än vanligt och man misslyckas med en maträtt som man aldrig tidigare har misslyckats med, och så vidare..
Tur att det kommer bra dagar och att allt då helt plötsligt går vägen. Ha det fint och jag hoppas det kommer mest bra dagar nu framöver. Blir så mycket lättare då. Puss

Kommentera

Publiceras ej