tar en cigg

0kommentarer

var på Ica nyss med en man framför mig som räknade mynten men pengarna räckte bara till bröd, inte läsken. så skulle han gå tillbaka med cocacolan men jag sa "vänta jag kan ta den där" så betalade jag och la den i hans "fack" men han sa "no no no i have money", jag svarade att jag redan köpt den men han blev generad tror jag och sprang iväg utan läsken och jag blev så ledsen och lämnade tillbaka läsken och tänker på de små barnen som bara får bröd till fredagsfest idag. fy. orkar inte med världen. 
--------------
jag var hos doktorn idag också och betalade dyra pengar till en person som sa "du är helt frisk". jaha, är det därför jag inte kan andas och svimmar? 

det enda bra idag var att jag varit social och inte bara gått i tofflor eller legat i sängen. jag fick Baileys hos Lena och en kram av jennie och pussar av lille bebis som stampar med högra bakbenet när man kliar henne bakom örat. så ja. hjärtat gör väldigt ont och världen skulle nog kunna vara fin men jag får ångest så lätt så lätt när det är orättvist och man ser allt äckligt och man inte räcker till eller duger. det suger. 

Kommentera

Publiceras ej