ugh

0kommentarer

vaknar idag igen och känner mig som en överkörd grävling. hur många dagar i rad har jag haft symptom som inte riktigt går att definiera? sen 21 augusti. jag fryser konstant, men trots yttre skydd som dunjacka och täcke så fryser skelettet och darrar inombords som ett löv om hösten. känner mig i VERKLIG obalans och kan ibland inte ha huvudet rakt för att jag blir för yr. har svårt att andas och blir andfådd av en ca två-meters lång promenad. har inte kunnat springa på evigheter. synen är kaos, det är som att så fort jag öppnar ögonen så förvandlas allt till ett dåligt kort med MASSA pixlar. vet att jag är sämst på mat, träning, sömn och näringslära och undrar om det kan vara det som spökar? är bara så himla trött på obalansen, frossan och orkeslösheten som har tagit min kropp i besittning. suck. har känt såhär i mer än en månad nu och det börjar tära på psyket. ge mig en frisk kropp, det här huset passar inte min fria och glada själ. vill kunna leka och springa i skogen. buhu. 

Kommentera

Publiceras ej