ett öppet hatbrev

1kommentarer

det finns en ond kraft i valdemarsvik som jag numera hatar. jag hade först en viss förståelse för människan i fråga, tyckte synd om den. men inte längre. så mycket skit den här idioten pratat om mig! vill bara kräkas. du har förstört livet för mig, på riktigt, en gång för alla, men ändå så tycks det inte räcka för dig utan du ska prata skit i flera år också? du är en patetiskt liten människa och jag har som vanligt varit naiv och inte trott att någon kunde vara så elak, men nu vet jag, du har vänt hela valdemarsvik emot mig. och till vilken anledning? vad har jag någonsin gjort dig som gör att jag förtjänar att behandlas såhär?

usch jag har ingen respekt för dig, gris.  hoppas du får lida av karma. 
                                           
där är brevet. och där är också anledningen till att jag inte litar på människor eller tror att någon kan tycka om mig (- som i sin tur leder till depression ibland). människan sårade mig in till det allra innersta för flera år sedan och jag har aldrig riktigt repat mig. det de gjorde var brutalt, så frågan är om jag någonsin blir mig själv igen. jag hoppas inte de förstår det själva, jag hoppas inte de förstår vad de gjorde mot mig. 

1 kommentarer

Anonym

26 Sep 2014 14:31

Det var då, nu är nu. Strunta i den! Den har väl ändå visat prov på enastående litenhet, så lägg den i sopkorgen en gång för alla. Den kommer aldrig att göra något åt det (mer än när den är full möjligtvis). Och DU kan bara påverka dig själv och hur du mår. Ta hand om dig <3

Kommentera

Publiceras ej