känner mig sprudlande

3kommentarer

dagen tog inte slut där, i förra blogginlägget. jag gick på äventyr, åkte longboard, pratade kloka värderingar, luktade, somnade till krunegård kl fem, vaknade av krunegård. livet. underbart. jag vet knappt om det hände på riktigt eller var dröm. men det var fint. åkte sedan till norrköping, vackra stad. storfikade, tillbringade timmar på museum, åt lunch på brödernas, skrattade, shoppade, bakade, alltihop  med clara och finaste jennie. 
nu har jag dansat i tre timmar, kommer inte kunna gå imorgon pga brutal träningsvärk. men kroppen är fin. åh jag älskar styrkan och musklerna som framträder. 

det har varit en drömdag och lyckan vet varken ut eller in. är dåsig av välmående, somnar snart, sov gott älsklingar. 

3 kommentarer

Fe§

19 Sep 2014 05:32

Fin! <3 Ser ut att ha det bra! Vi ska på Maasai Mara snart, kommer tänka på dig då! Puss å kram

Felicia

19 Sep 2014 05:33

Såg att mitt namn blev helt skrevt! Haha! Men du fattade nog att det var jag! :) Puss å kram igen /F

Felicia

19 Sep 2014 05:33

Alltså det går inte alls för mig idag! HAHAHA! SKEVT Å INTE SKREVT! Bombar din blogg, flåt! Puss

Kommentera

Publiceras ej