mina första dagar

0kommentarer


började gårdagen med att gå och simma och basta. sen träffade jag gulmira några timmar, köpte världens finaste klänning innan mysbiltur med mamma till havet. var så fantastiskt väder igår. dör på hösten. vackrare får man leta efter. vill ha alla löven kärleksröda och gå runt i varma myskläder och dricka te med alla sorters människor nu! skynda mörker och färgglada löv! kom
den där klänningen kommer jag bo i. och ja, pappa fick snällt fota mig i min favoritklänning på min favoritplats på hela jorden. ni hittar mig där alltid, sittandes med musik i öronen eller en bok i handen eller en kompis vid sidan, jag lovar. det där är min plats. bland fiskarna i haven, fåglarna på taken. 
idag har jag bakat äppelpaj och ätit rotmos, så höstinspirerat det bara kan bli. sen blev jag bjuden på kakor och te av vackraste linnéa. var lite sur, men det kan man inte vara med henne, så jag blev glad. överlycklig. fick dessutom en flaska skumpa och blommor, hon vet hon. fina fina vän, är så glad för henne. tack universum för ett sånt fint liv. mina vänner är bättre än dina. 

älskar hela världen. och förresten, idag har det regnat och det är fullmåne!!! lyckan!!! har myst med pappa på kvällen, tänt ljus och ätit clementiner. det kan fan inte vara bättre. synd att dagen är slut. puss

Kommentera

Publiceras ej