såhär borde vi jämt ha det

0kommentarer

igår bakade jag bullar och älskade pappa som är praktisk och helt underbar. (note to self: bli lite mer som honom) idag bullfikade clara och jag så fort jag kom in till norrköping, lyssnade på krune och ritade elefanter. 
satt på hennes balkong och frös halvt ihjäl, det är vantväder från och med nu. 

jennie slutade jobba, vi mötte opp henne och lunchade på stan. sen följde jag med henne till hennes drömlägenhet på östra promenaden och pratade fint i timmar. hon, hon är bra hon. 

aftonen har gästats av härliga susanne och mamma hade köpt hawaiipizza som vi alla delade på. samhällsklimatet suger och vi är alla rädda för framtiden med dessa onda krafter och det miljösvarta molnet som hänger över allas huvuden, men det vi enades om är att vi tar nya tag och sprider mer kärlek än någonsin. 

 dagens "jag-är-tacksam-för" blir: man kunde ha det värre.

Kommentera

Publiceras ej