sunday.

0kommentarer


efter fotbollsmatch (vi blåste nästan bort clara et moi), vernissage och fika hos gulmira så avslutades gårdagskvällen med galej med my partner in crime clara, hjärtat jennie och kärlekslinnea + några killar. somnade med linnea vid min sida och vaknade av att hon kom in och väckte mig med lyxfrukost på sängen. det var nog godaste och finaste uppvaknandet på en vecka åtminstone. hon är så himla genomgullig, älskar att vakna med sån glädje. 
efter frukosten kom jennie och clara över. då blev det teddymys. älskar dessa flickor något otroligt. här mobbar de mig för att jag är så ung och liten men så kommer tanterna över och fullkomligt slänger sig över mina nallar. haha. fina jennie på bilden. 
(och man blir nog aldrig för gammal för nallar så det så) 

söndagar precis så som de ska vara. 
sen åkte linnea och jag hem till valdemarsvik och hann med att planera framtiden en hel del. den är ljus. 

Kommentera

Publiceras ej