en ny tid

0kommentarer

hej livet. fint att du väntade på mig i alla dessa månader. idag fick jag gåvor tillhörandes en 5åring, jag är i mitt allra bästa, blomstrande 21 men kunde inte ha blivit gladare för alla studsbollar, blommor, såpbubblor och kakor jag fick.  som frida skulle ha sagt "när man slutar leka är man inte vuxen, då är man död". kom hem och hade nog förväntat mig mer kalas än vad det blev, men att borra hål i björkar och vänta ut saven, planera sommaren och bestämma äventyr med vänner är fint nog för en onsdag som denna. lite bitter, lite starkare och stor förvåning över hur mycket jag klarar av. morgondagen är fullbokad redan, det blir massage, clara, gulmira och bubbel. nu ska varenda dag fyllas med äventyr och fest. sekunder ska ej få slå förbi utan att jag känt ett uns glädje, tänkt en ny tanke, skrattat med bubbel i magen eller lärt mig något mer. slå iväg ett sms ifall ni är på. men det vet ni ju redan. 

Kommentera

Publiceras ej