LUCID DREAMING

0kommentarer

WOW JAG HADE NYSS VÄRLDENS BÄSTA DRÖM I HELA VÄRLDEN HEEEELT SINNES. sku ba sova i en halvtimme men ASSÅ DEN VAR SÅ SKÖN SÅ JAG LÅG I MER ÄN EN TIMME OCH VILLE INTE VAKNA HERREGU VAD HÄNDER MED DETTA LIV???? för mindre än en månad sen hade jag mardrömmar varje dag, efter ca två veckor med intensiv lucid dreaming-träning så är jag HÄR. wow jag satt på ett tåg utan väggar eller tak som åkte skitsnabbt, frekvenser av mammas liv blixtrade förbi precis som videos på snapchat, hon hade varit i tanzania sett svarta hajar, skitsnabbt tåg och samlades i en ny fräsch lägenhet med sol, föll man över kanten så varenda våning man föll var år en ens liv så man såg allt fint som hänt sedan allra första början. såg det som hände när jag var ett och grät som ett barn för jag komme rknte ihåg det själv men drömmen visste. 

osv osv osv händer 

asså jag är helt hög. 

när jag föll från ett år så separerades våningarna med moln som lukta ros 

Kommentera

Publiceras ej