sing HALLEJULIA

0kommentarer


queens corner 03:23. sinnesstämning: tillfreds, uttråkad, lugn, fundersam, lycklig. 

folk är så jävla tråkiga i allmänhet. jordens säreget mest kräsna människa är jag. det är inte många som duger, för att jag ska lägga tid på att hänga med dem. 

är på världens bästa humör. idag har jag målat små djuransikten på barn i 5 timmar, sötaste maja bland annat 
sen blev det kalas och sen blev det fest. hade nog den gladaste fyllan på väldigt länge. så fin tipsy-stund!! majs, snus och bubbel. philip skjutsade mig i kundvagn till krogen. drog en tequila, var mer cynisk än ever. fyfan för puls. dansade till fågelkvittret på gatorna hem, gungade, levde livet, ensam, människor är så krystade. nu ska jag ut och gå en stund igen. har så mycket att uppleva! 

färger och energier, bara det kan störa en timme av mitt liv, att återhämta sig från en människa, hitta sig själv. waste of time. lever hellre själv. om alternativet finns. människor är så oootroligt tråkiga ändå. förutom de jag valt att ha i mitt liv

Kommentera

Publiceras ej