okontaktbar

1kommentarer

dagen har varit en suddig sådan. jag vaknade och borde ha varit utvilad av kopiösa mängder sömn. tog min shot med nyttigheter som brukar göra mig piggare än tre koppar kaffe, men snubblade och blev helt yr. tid och rum försvann, men robotlikt tog jag mig till jobbet men var tvungen att nypa mig själv för att fortfarande känna. hela dagen kändes som när man är fullständigt vrålfull men man försöker verka nykter. vem bryr sig om det här egentligen. men var fett omigsjälv och rädd. händer så mycket i min lilla, sköra kropp hela tiden och borde inte mixtra med så mycket starka grejer, när jag vet hur jag blir efter så lite som kaffe och socker. sov som en kotte i en timme innan kalas för ville. 
mormor är min sol, skratt
tänkte kolla lite stjärnor och göra yoga nu, innan jag somnar som en kotte igen. himlen är inte lika oklar som mig och det är jag tacksam över. mitt x har ringt exakt 46 gånger nu och jag blir fett störd för människan borde skaffa sig ett liv. 

jag är svår att få fatt i idag. ciao och godnatt och förhoppningvis på återseende

1 kommentarer

Joakim

22 Apr 2015 09:01

Julia, vad allvarlig du är på bilden, men den var fin!

Svar: tack!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej