akuten

0kommentarer

hej alla bloggläsare, mest älskade mormor. lilla jullan är på äventyr igen, men ingen idé att oroa sig. här på akuten känner man sig säker. har fått nya bästisar, johan och tobbe, så himla snälla!!! de har tagit massa prover och jordgubbsjullan har varit så himla duktig. 4 flaskor blod och bara två tårar. det har varit jättekul här och richard och jag har skrattat och dansat. jag är nog den enda jag känner som blir hög på alvedon. har fnittrat i flera timmar. hoppas jag får åka hem imorgon och hoppas att jag nu kanske till och med blir frisk snart. det finns teve på rummet och jag har fått glass och te med honing och frukosten är redan beställd. lite som ett hotell. 
älskar er, är lite rädd men kanini är här. puss puss och godnatt. det är iaf sköna sängar här. men hatar att sova ensam. 😭😭😭
har flygplan i armen med två olika slangar medicin #modig

Kommentera

Publiceras ej