håll tummarna hårdare

0kommentarer

MORMOR! du är bäst ingen protest!!! kämpar på här och dina ord gör mig så glad!!!!! 

vaknade av att en björn stod med en skumpaflaska i handen idag. min. teddy har tydligen brutit mot 2 regler här på sjukhuset. man får ej förvara alkohol eller blommor här, men teddy har såklart båda. lite medlidande, fint och kul kan man väl få tänker hon, när man haft såna monster i kroppen som hon haft. läkarna har hittat lite nu. en drastiskt hög urinvägsinfektion bland annat. sänkan låg på 200 när jag kom in, och den ska ligga runt 5. men det är inte bara det. det är något i näsan (????) också men det har de fortfarande ingen aning om vad det är. på proverna från igår får jag ej åka hem än. frågan är om man blev så pass frisk av all kärlek och pizza igårkväll att man gjort bättre från sig i testet idag. och åka hem. ❤️ det kanske inte är en ouppnåelig dröm trots allt. 
OBS ingen fästingrelaterad sjukdom jag har. men läkarna här har börjat skämta lite med mig. 🎈🌟  de är inga monster, de är faktiskt rent underbara alltid - förutom när de ska ha mitt blod stup i kvarten. då är vi ovänner i fem minuter. 

Kommentera

Publiceras ej