JAG ÄLSKAR DIG

1kommentarer

augusti. det är nog en av mina favvosar ändå. den började lite vanskligt men har redan repat opp sig så mycket. kärleksbarometern skjuter i höjden. mina egna liljor har börjat ta form, åh som de luktar ljuvligt där hemma mot husväggen! en dag tillbringade jag med min bästa eve ute på äventyr och fiskade och levde la dolce vita. plockade massa stora lingon som mormor fick i kärlekspresent. 
i fredags grillade mimmi och moa och gänget och spelade kort inpå småtimmarna. igår var med clara och lunchade på stan och idag har jag varit med clara och klagat och skrattat och pratat strunt. tog med clara och eve som sällskap till gokarten, ibland kan en offra sig till att förlora för att de andra ska bli glada. har inte skrattat så mycket på länge. skratta bäst och hamna sist, det var min grej. 
åt på burgersandbangers innan vi myste i stjärnan. sen kom susanne, älskade susanne. pratade kul. sen inte nog med allt det här, en till sak som är fantastisk: sista dagen med antibiotika. nu är det slut och förhoppningvis är kroppen nu FRI. fri från infektion. woho. livet är fantastiskt. att en kan va såhär glad det är ändå ett bra tecken. då har man mycket att leva för. 

och. och då känns det att man är på väg att bli frisk. sig själv. igen 

1 kommentarer

Anonym

12 Aug 2015 11:22

Det var de finaste lingon jag sett, pajen är klar, det går bra att komma och smaka, men skynda, för annars är den slut.
Tack :-):-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej