sjuk julia

1kommentarer

SEGER! 
idag har jag stått opp nästan en hel timme!!!! jag är inne på min femte dag som sjuk, och har under dessa inte kunnat gå mer än några få meter om dagen. MEN IDAG VAR JAG PÅ VIKEN OCH KUNDE TILL OCH MED SITTA OPP OCH ÄTA PÅ RESTAURANG UTAN ATT SOMNA. woho!!! jag har senaste dagarna lagt tallriken på tuttarna och legat ned och ätit, inte rört mig mer än till toan och mellan sängen/soffan, ätit ca 7-10 värktabletter om dagen och ändå haft sådan smärta att jag gråtit mer än vad jag har gjort något annat. det har varit THE TIME OF MY LIFE. varenda dag har någonting blivit lite sämre än dagen innan, det faktumet är både så sjukt och fascinerande. man tänker: ondare än såhär kan man inte ha. HAHA dagen efter har man någon ny åkomma. började med ont i halsen, sen hög feber, fruktansvärd huvudvärk, ont i öronen, magont, ryggont, kissont, hosta och förkylning. undrar vad det blir imorgon? 
har haft grov ångest över att jag inte kan jobba. men sen tänker jag: nu tar jag den här tiden för mig själv och ligger still tills jag det inte behövs. pengar är inte allt här i världen. 
är bara så främmande för mig att verkligen inte le någon gång under en hel dag. så är det någon som sett mig idag och jag inte hälsat, förlåt förlåt, jag var inte sur, jag orkade bara inte. puss och kram. nu måste jag byta liggsida så jag inte får liggsår. 

1 kommentarer

Anonym

01 Aug 2015 19:47

Men lilla jullan, nu måste du bli bra snart så vi får se dej igen i affären, och du ska ju snart ut och resa också, hur ska det gå ???
Kramar på dej :-):-):-):-):-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej