eufori

0kommentarer

idag har jag känt en helt obeskrivlig mängd lycka. jag hade en drömdag igår och idag var snäppet bättre. igår hängde jag med A och senare kom mina bästisar Frida och Clara till mig för tjejmys i stjärnan, stället som beslutade sig för att vara totalt avgörande en plats för skratt så man kiknar. vi skrattade så vi tjöt och tillståndet var berusande och kärleksfullt. melin kom fram, jag hette melin för kvällen och hon dansade med klackarna över varje del av dansgolvet. vaknade idag med sol i ögonen och ett av mina absoluta favoritväder. det är när vägen man flanerar på glittrar som tomtebloss som man vet att man är på rätt väg. den ledde till Valdemarsvik, vägen. där lunchade mina fantastiska päron med mig. vi skrattade också bekymmerslöst. vilka äventyr vi hade att berätta för varandra! andades frisk luft, solen sken och hela livet glittrade magiskt. sen kom häst och vagn med lucia och sina tärnor, tomten satt i sitt hörn och fackeltåget med Frida värmde allas hjärtan. sen åkte mor och jag till vår favorittant mormor maj och jag satt i hennes knä och bestämde tid för pepparkaksbaket som skall ske denna vecka. julen närmar sig. livet är härligt. jag älskar alla. mest mig. och det är en fantastisk känsla. åh vilken helg! tacksam. och imorgon är det måndag  

Kommentera

Publiceras ej