kärlek

0kommentarer

i mitt liv har det alltid funnits en viss rastlöshet när jag umgås med människor. "borde ha varit där och gjort det där i stället". känner ni igen er? att ni alltid vill vara på fler ställen samtidigt? jag vill alltid dela på mig och hänga med alla fantastiska vänner på underbara ställen samtidigt. det finns två människor jag inte upplever detta med. den ena är såklart Clara. henne kan jag alltid vara med. men nu, det här är första gången på bloggen jag nämner min kärlek. han som får mig att känna att jag alltid år på rätt ställe vid rätt tillfälle. min amine. aaaa han är min. jag är full och ska inte skriva mer. hänger med Clara nu iallafall och det är alltid ett stort kalas. hade kag varit omvänd åt andra hållet hade jag friat till denna sagolika själ. men nu har jag hittat honom. och vi ska dansa ihop ikväll. ni anar ej hur stor min lycka är idag. dansar och skrattar som om det vore det enda jag föddes för. och jag älskar er alla. längtar till allt, vill träffa er alla, snart. vill alltid vara med er. jag uppskattar verkligen allt precis nu. ingen är lyckligare än mig. hejdå. hörs imorgon. 

Kommentera

Publiceras ej