wow

0kommentarer

idag njöt jag av att gå opp tidigt, för att få en så lång fantastisk dag som möjligt. så sagolikt! solen sken och jag uträttade ärenden och köpte en kaffe som jag tog med till gungan på gården och hade frihetsmusik i öronen och solen på håret och aldrig hade livet varit så fint. det är en av mina favorit-glad-saker: gunga. det borde folk göra oftare för det går inte att vara sur då. gungade så högt att hjärtat var i halsgropen, ultimat frihet. det kändes som att jag kunde flyga. sen kom snygg pojke och tog fart på mig och då var jag så speedad på kaffet så skrattade så högt att hela tystnaden bröts av glädjen. sen åkte vi och spelade tennis. ca första gången jag gjort det och vi är överens om att jag vann. han lät mig för han vill göra mig glad. sen träffade jag clara. hon är kalas. 
 
jag älskar livet hörni. och imorgon ska jag på äventyr! längtar till allt! 

Kommentera

Publiceras ej