eufori

0kommentarer

asså jag har the time of my life. är på toppen av toppen och har liksom hängt här ett bra jävla tag. de senaste veckorna har jag varit extremt trött men hallå, jag har nog varit mitt bästa jag hela tiden ändå. idag var det kaos för idag ville jag bara krama varenda människa jag såg, men spärren inuti sa som tur var åt mig att sånt kan man inte göra med varenda människa. åh. och vet ni att min kaffe/cigg-diet är på tok för farlig men bra för mig, jag är liksom ganska hyper hela tiden. och det blev chips till middag idag och jag serverade skratt på skratt, som jag faktiskt kan ibland. när jag är i mitt esse. som jag har varit ett bra tag nu ju. allt är för bra helt enkelt. eller, det är ju dåligt också minsann, verkligen, men jag gråter bara ibland och älskar så mycket som det går. snart ska jag springa ärenden. duschade nyss som också är typ det absolut bästa jag vet i hela världen. mums. och sen ska vi dricka Bailey's hos mormor och livet kan väl inte bli mer fab? jo, ska shoppa box också. WOOHO. och dansa med pappan och kanske vara ännu mer galen än igår. VEM VET EGENTLIGEN? haha åh har jag sagt att jag lett konstant hela tiden idag? precis hela tiden har jag nynnat för mig själv och gjort padebure vart jag än gått och lett!!!! jag blir förvånad av mig själv hur man ens kan vara såhär glad. igår drack jag en bärs med samme och jag blev totalfull, men så äre när man jobbar sa pappa. och så la vi pussel; som också gör vardagen så jävla fantastisk. 
och imorgon funderar jag på att sätta mig utanför gladaste killen utanför Ica och bara hänga. han kan inte svenska så vi kan fan bara sitta och vara glada tillsammans. glada och säga hej till varje människa. kram på det. träffade suraste sigbri** också och hon kan vara den suraste människan i världen och sånt förstår jag mig inte på så mitt stora mission här i världen är för tillfället att få henne att le nästa gång jag ser henne. livet blir så mycket bättre med kärlek oh glädje hörni. 

Kommentera

Publiceras ej