hej älsklingar

0kommentarer

vad händer i mitt liv? jag busar och överstiger nya nivåer av konstighet hela tiden. har en utställning på toan med alla insamlade plåster jag förskansade mig under förra veckan, det blev cirka tio, och det forsätter fyllas på. jag sa hejdå till linnéa häromdan och några timmar hinner gå innan saknaden är ömsesidig och brutal. hon är i indien med malin och jag kommer ej få se flickebarnet på månader. vet ej hur jag ska tacklas med detta. igår fyllde älsklingsmormor år och hon fick fyrtio tulpaner och massa kramar och vi kände oss inte en dag över 84 och 21 år för ålder spelar ingen roll. vi blåste opp kinderna så varenda rynka blev slät. idag lurade jag pappa och karlarna i huset och skrattade så ögonen blev till små sträck. kramade daniel och sa att han var en så himla bra människa, för det är han, i danne och pappa finns inget ont det kan jag konstatera. pratat i telefonen med eve och frida och ätit godis med samme och vad mer kan man önska på en onsdag? och man har halva veckan framför sig? 

Kommentera

Publiceras ej