livsglädje

1kommentarer

ha vatt hos tokan nu. båda två konstaterade att det är ju inte underligt att JAG är som jag är faktiskt. tillbringade alldeles för mycket av min barndom där så man har ju influerats av henne, och ja, mormor är inte klok någonstans!❤️ haha, min stora, stora skrattmaskin till mormor! knasigaste och busigaste och världens bästa brud med alldeles för stora byxor, en tand för lite och med en bläck-ritad solros-tatto på ena handen. och så bjuder hon alltid barnbarnet på Bailey's. jag glömde emellertid att tacka för världens, nej, universums finaste paraply men Jordgubbsjullan bjöd ändå på fika och jordgubbar och hade dagens bästa stund med henne. aldrig är livet så fint som när vardag blir fest och hon sitter och doppar jordgubbar i Bailey's på en torsdag. det är bara min mormor som gör sånt. hon är fantastisk! 

när jag blir tjugifem ska jag köpa eget hus med en liten stuga bredvid och där ska mormor bo och så ska vi tappa tårtor i väskor och skratta lika mycket som idag. kanske googla på korsord ibland och spela 500, med fusk. hon är bäst. finns inte ens någon i närheten av att vara så bra som hon. så de så. 

1 kommentarer

Anonym

21 Feb 2015 12:39

Det är ju kul att du tycker så, längtar efter att du blir 25......
Du lilla toka:-):-):-):-):-)
Jag älskar er så mycket allihop, hoppas livet blir snällt mot er alla:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej