svammel en full fredag

0kommentarer

inget kan få en att känna sig så oälskad som en ensam fredagskväll. fast i ett snöigt valdemarsvik, som sommartid är min favoritplats på jorden, men på vintern så snöigt o ensligt som den kalaste skog. önskar att alla mina vänner kunde bo i närheten. inte i andra länder eller göteborg, sthlm, kalmar. dricker vin för kärleken skull o all självplåga med svimningar, svart för ögonen o magont pga svält kommer inte ge något resultat. men vinet får mig iaf lite mindre ensam. ensam o tjock. 

drar till boisen nu o ser vad som händer där. de har förmodligen lika tråkigt som mig, för är det inte så att förväntningarna på en kväll som denna är skyhöga? fredag. men många faktiskt sitter hemma o inte gör så mycket ändå? jag längtar till sommaren, spontana grillkvällar, bad o fantastiska äventyr. solen har förvisso skinit idag, men det gör inte Ute mycket varmare på kvällen. o då slutar det med att man sitter inne. det passar inte mig. imorgon ska jag bada ifall isen tillåter. hoppas L är på. 

Kommentera

Publiceras ej