julia 76 år och klagig

0kommentarer

började med hög feber för två veckor sen som ett varsel på att visdomständerna skulle komma och plåga mig. ja, någon dag senare kan jag varken skratta eller äta. den sjuka smärtan sprider sig till öronen som i sin tur svullnar opp så mycket att jag måste ta ut piercingarna. blir förkyld på köpet, så hostar och fräser som en jävla idiot. gissa vad som händer sen? det mest fantastiska med att vara kvinna: åh mensvärk! verkligen toppen på moset. det var btw innan jag fick penicillinet. sen fick jag penicillin och åt dessutom någon jävla pizzajävel med tomatsås på så magen svullnar och gör skitont och får alla vanliga symptom på allergi. så jävla party. trodde ni att det var slut där eller? nejfan, låt mig slå alla jävla rekord som finns. idag vaknade jag med en tungjävel svullen som ett jävla hus och med äckliga jävla prickar på. aaa. sen åt vi varm smörgåstårta ikväll och jag hungrig som en jävla häst bränner sönder hela jävla gommen. och så tänker man: vore nog smart att sätta i något i piercingarna snart så de inte växer igen. sagt och gjort. och de jävlarna börjar blöda och fan ta mig om något mer jävligt händer imorgon då fan ska jag hata denna kropp tills fan tar hem mig. ajfan. som en jävla böld är jag. konstant smärta i fan två veckor nu. briljant otur eller bara något just jag förtjänar? 

löser sig inte saker imorgon och jag vaknar frisk ska jag tamigfan svälja de jävla pillrena med ren vodka! 

Kommentera

Publiceras ej