the real walk of shame

1kommentarer

när jag för nästan snart exakt precis ett år sedan stannade en hel buss med tanzanier mitt ute på savannen, med toapappret i handen, för att jag skulle kissa. springer ut på savannen och ba "närmsta buske är 30 meter bort och det kan vara lejon där. å andra sidan är valet att sätta mig precis bakom bussen inte så lockande det heller." väljer att inte mata lejonen med min stjärt och sätter mig bakom bussen till allas glada åsyn. 

<minen> alla tanzanier sedan gör när jag ska PÅ bussen igen och alla sett min vita bakdel. ..... ohboy. ja satt dessutom längst bak. läääängst bak. att gå till platsen igen kändes lika långt som att krypa ett marathon. 
baklänges. 
med förbundna ögon. 

så långt. 
aldrig mer kissa bland lejon. 
föreställ er. 

vad hände förresten med mitt spännande och intressanta liv? huh. inte sett en bråkdel av så spännande som livet var förra året 

1 kommentarer

moster

16 Jan 2015 08:53

Vänta du, året har bara börjat....... Kram kram

Kommentera

Publiceras ej