vakna med rätt inställningar

0kommentarer

smyga omkring på nätterna och vaka över de käraste jag har, det är på tok för fint för att inte upplevas, ofta. den här tiden när man inte vet riktigt vart folk är, när de är så avslappnade och i drömmar långt långt härifrån, då tassar jag omkring med nattluvan och är förunderligt nöjd. pussar på ena kinden där och lägger täcket till rätta där och önskar att dagen aldrig skulle ha tagit slut. pappa pratar i sömnen och eve snusar. mamma vill jag bara krama! 
imorgon ses vi igen (för nu ska även jag sova) och aldrig skall vi tröttna på denna procedur: leva, äta, sova, drömma, VAKNA och vara glada för att just vi tre får se varandra igen. samla er imorgon och väck mig tillsammans innan ni far iväg på äventyr, vill att NI är det första jag får se, då kan inte dagen bli annat än fantastisk! 

puss med ett överflöd av kärlek som spritter ut i varenda skarv när läpparna kröker sig uppåt, det är då man ler kärleken springer ut 

Kommentera

Publiceras ej