ah men jag duger

1kommentarer

har nya dagisfröken-skor. så fina! 
denna helg har verkligen toppat alla föregående. det började med mys med päronen igår; åka bil, se älgbebis, shoppa och äta gott ute på landet. jag hade hög feber så jag sov i bilen på väg mellan de olika äventyren. åkte in till stan med linnea och var sur och fnittrig. shoppade loss och hade girly time, hittade fantastiska kläder innan vi fastnade vid en frozen yoghurt. tiden stannade typ. så gott. vi drog hem till clara och hade förfest. en öl när man har feber tror jag hjälper. ännu bättre blev det med en mängd cider och tequila. träffade erik, han skrattade så fint åt mig. tyckte att jag var rolig. träffade fina småmänniskor innan kopparhammaren. emil och manne var där, åt korv med adam. fantastiskt! ahmad stod på scenen, födelsedagsbarnet, och slängde kyssar åt mig innan han banade sig fram genom folkmassan och kramade mig. allt var sagolikt och skrattigt och clara var bäst som vanligt. dansade och var konstant kroniskt frivilligt gladast, tror jag. åh! kalas! vaknade utan feber av eves finger på pannan idag. liten lycka. sen hämtade päronen mig inför ännu ett stort äventyr. överraska eve! solen sken! jag var bitter och skämtade om det, har ju the time of my life när jag får vara småsur och grinig. tycker det är ett fantastiskt roligt attribut!!! så blev glad bara för det. då är man lättroad. 
nåväl. åt god mat och pizza och glass innan kramas och åka hem till viken igen. 
ok febern kanske inte var helt borta. somnade på en parkbänk mitt i äventyret. charm. 

åkt bil med clara nu på kvällen. asså. kan inte sluta vara lycklig. det faller sig så naturligt. 

1 kommentarer

Anonym

16 Jul 2015 08:10

Hej! Jag vill bara säga att du verkar vara den skönaste människan i hela världen...och då känner jag ju inte ens dig! Du ser ut att vara lika vacker på insidan som på utsidan💕 fortsätt vara du..

Kommentera

Publiceras ej