måndagar

0kommentarer

har sannerligen haft en magisk dag. pysslade ihop mina fingrar med superlim, innan pappi och jag festade på bakelser på kårtorp, åkte sedan in till stan och åt turkisk mat från himlen. vinnarna av grillVM lagade lamm åt oss och hade den oslagbart bästa servicen i stan. lycka bara det! fick doggybag till jobblunchen imorgon. sagolikt. 
efter det slog vi oss ned på bion och såg dokumentären om amy winehouse. så jävla mycket kärlek åt henne och hat på hennes bekanta. se den! åkte sedan och köpte lite presenter till killen som hittat mitt leg jag tappade i maj på båtfesten. ja. bra av mig, jag vet. visade sig att han är den som jobbade på puls när jag var där varje vecka och har frågat om mitt nummer. hur osannolikt sammanträffande? haha, jag bara garvar mig igenom livet. allt är fasligt kul. imorgon börjar veckan med 8 dagar, 2 öppningar och 5 stängningar typ. ska lätt klämma in fest i den ändå. men det behöver jag väl knappt säga, ni känner ju mig. ;))) puss livet 

Kommentera

Publiceras ej