mina dagar överträffar varandra

0kommentarer

det har varit en galen vecka. jag har jobbat varenda dag och saknat det när jag kommer hem. har faktiskt otroligt kul på jobbet! och som tur är har jag ej varit hemma mycket, för äventyren har avlöst varandra så att det känns som att man har ett liv också. först var man i stan ena dagen, åt finfrukost med mina bästisar 
sen jobbade man långpass till klockan nio innan en kväll på ett slott med 64 rum, där farmor arbetade som piga för väldigt länge sen och där det kanske spökar. fogelvik slott. så otroligt vackert. 
jobbade som en tok dagen därpå innan jag for in till stan för middag på pappa grappa-restaurangen med markus. 
vi drog en drink på trädgården innan förfest hos clara, jennie, nisse, philip och chris. det blev morgon även där och helt plötsligt skulle man vara i viken och jobba nio timmar. det gjorde man. hade fasligt kul och fick muskler. jobbade över för det var så fint och sen åkte hela hela hela familjen och åt mat tillsammans vid havet. 
äventyret var ej slut där vi for till en sjö och åt glass också innan vi avslutade hos stina och prinsessorna. 
såhär lycklig. fick hålla kanin. 

nu är jag lite sådär trött så jag 

Kommentera

Publiceras ej