torsdag????

0kommentarer

jag vet inte viken dag det var, dagarna flyter ihop och slätas ut när man är stressad och jämt jobbar. men en dag, kanske idag, det var nog idag, var asfalten blöt och korsades av en snigel. jag ville så gärna känna hur det skulle kännas att ha en snigel på handen, men när jag sätter den där sluter den sig inom sitt skal och jag får aldrig någonsin förtroendet att få veta. behöll lyckan ändå. igår, för det var onsdag igår, åkte jag in till stan sent och fikade med Eve 
sen drog jag till hägg innan clara, jag och killarna körde boule och basket. jag vann i basketen. jag älskar känslan när man är lite full, ingen tror att man ska prestera för fem öre, men sen utklassar dem alla
drog till Hugo och dansade tills man däckade. en helt perfekt spenderad vardagskväll! 
idag har man varit sliten, men sista timmen satt jag i kassan med några hallon. då kan det ju knappt bli finare, livet. när jag kom hem hade pappa varit i skogen och hämtat bär i alla möjliga färger. då såg jag liten lycka. att hämt-bär från skogen är så mycket vackrare än de där stora jag smakade på idag. då blev jag glad. ytterligare ett poäng till skogen. det står 17-0 nu. 
vi ses på krunegård imorgon. längtar till allt. vill att allt ska vara nu, man vill inte sova för att tiden ska gå snabbare, eller hur?

Kommentera

Publiceras ej