åh fredag va jag älskade dig vanvettigt

0kommentarer

festfredagen var så himla fantastisk. hängde med partypappa innan stora äventyr i stan. såna här fredagar med pappa är något man längtar till. 
vi kastade vattenmeloner på varandra och han gjorde alldeles för sagolika drinkar åt mig. 
clara och jag hamnade hos linn innan jag och chris struttade in på koppar för att få en massa nya vänner. var fullare än någonsin tidigare pga druckit
en GT 
richards beska drink 
en flarra bubbel
en äppelöl
en piggelinvodkadrink 
två vodkashots
en öl
två drinkar 
+ rasmus halva öl 
(äckligt rekordmycket, min lever gråter idag) och det var öppet till kl fem så jag och några killar drog och badade i lindö innan vi åkte tillbaka och levde livet. då serverade världens bästa bartender kaffe åt damen och kaffe är ju kärlek så lite kär blev jag. rasmus tror jag är världens bästa människa! hade jävligt kul iaf. så bra människor som finns!!! gick hem halvvikt och fick tänderna borstade. vaknade vid ett och fick potatismos i världsklass. hela han är ju lyx. började gråta av glädje när moset hamnade i munnen. sen gjorde man inte många knop idag. men perfekt har dagen varit ändå. 

Kommentera

Publiceras ej